Zacznijmy od tego jakie usługi promują zwykle salony makijażu?
Zwykle jest to przede wszystkim tytułowy makijaż – w wersji ślubnej, dziennej i innych. Może być realizowany zarówno jako usługi ale także kursy i możliwość zakupu voucherów.
Brwi
Geometria brwi – w tym usługi ich regulacji i geometrii dzięki którym brwi są idealnie równe.
Henna pudrowa która daje perfekcyjne brwi bez ubytków
Laminacja brwi czyli coś dla szukających zabiegu, który ujarzmi Twoje niesforne brwi i sprawi, że włoski będą uniesione.
Rzęsy
Koloryzacja rzęs czyli nałożenie specjalistycznej farbki która nada intensywności spojrzeniu.
Odżywienie rzęs, gdzie Specjalnie opracowana formuła regeneruje, podnosi i zwiększa objętość rzęs
Laminacja rzęs czyli naturalny zabieg który sprawi że rzęsy będą wyglądać jak przedłużone
Manicure i Pedicure czyli troskliwa opieka nad paznokciami która obejmuję higienę, dokładność oraz piękne i modne zdobienia.
Vouchery – możliwość zakupów voucherów na makijaż czy też kurs makijażu lub dowolną inną usługę salonu piękności maksymalizuje sprzedaż i polepsza doznania klientek.
Jakie funkcjonalności powinna mieć taka strona dobrego salonu wizażu? Naszym zdaniem osobny dział dla każdej z usług, dobrze ją opisujący (w postaci osobnej podstrony)
- Powinna działać szybko
- Mieć możliwość atrakcyjnej prezentacji grafiki
- Zawierać sklepik z możliwością szybkiego zakupu voucherów prezentowych
- Dawać możliwość łatwego kontaktu
- Umożliwiać zapisanie się na newsletter
- Zawierać FAQi z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania
- Prezentować politykę firmy, jej ofertę i skutecznie przekonywać do skorzystania
- Dawać możliwość łatwej rezerwacji usług
- Dobrze opisywać liczne, wymienione wyżej usługi
- I wreszcie, pokazywać portfolio (na przykład galerię zdobień paznokci czy też galerię makijaży)
Świetnym przykładem jest strona salonu makijażu https://www.letsmake-up.pl na której można zamówić makijaż ślubny i inne jego rodzaje, mani & pedi, skorzystać z kursu makijażu lub zamówić kupon na makijaż albo inną usługę.